Vi kvalitetssikrer idag på flere niveauer, efter at vi har udvalgt de rigtige medarbejdere til opgaven:
1. Tilsynsassistent
Der vil blive tilknyttet en tilsynsassistent, som vil være den direkte ansvarlige for den daglige kontrol med den udførte service. Tilsynsassistenten har ansvaret for nødvendige instruktioner af medarbejderne, håndterer meddelelser fra kontaktbogen og sikrer desuden at rengøringsassistenterne arbejder inden for det aftalte tidsrum.
2. Inspektør
Der tilknyttes ligeledes en inspektør, som er ansvarlig for, at selskabets kvalitetsmål opnås og overholdes. Inspektøren skal blandt andet sørge for at besøge kunden minimum en gang om ugen på en dag, der aftales med virksomheden.
Derudover er inspektøren i direkte kontakt med tilsynsassistenten, for at opretholde et godt og fortroligt forhold samt at tage eventuelle misforståelser i opløbet. Inspektøren udfører desuden kvalitetskontrol én gang om måneden samt sikrer, at det er de rigtige medarbejdere til de enkelte opgaver.
Endeligt fokuserer både tilsynsassistent og inspektør på at tidsregistrering i perioder med lav bemanding eller ferieperioder bliver noteret, da vi tilbyder, at overskydende tid anvendes til ekstraarbejde uden yderligere omkostninger for virksomhedsejeren.
3. Opbakning fra ledelsen
Hos Combi Service har vi altid to inspektører på èn opgave: Den hovedansvarlige og en der kan træde til i tilfælde af pludselige forhindringer. Derudover vil ledelsen hos Combi Service besøge virksomheden med jævne mellemrum. Både for at følge op på inspektøren og for at sikre sig, at rengøringsbehovet bliver opfyldt.
Læs mere om vores prissætning:
Priser