Om Combi Service

Professionel rengøring siden 1998

Combi Service A/S blev stiftet i 1998, og vi består idag af en medarbejderstab på over 200, fordelt på både fuldtid og deltid. Vi er specialiseret i kontorrengøring, laboratorie- og renrumsrengøring samt rengøring af butikker og mindre produktionsområder.

Combi Service

Personlig Kvalitetssikring

Den service vi leverer, og den tillid vi opnår blandt vores samarbejdspartnere, bliver blandt andet skabt gennem et værktøj vi har udviklet på siden begyndelsen. På trods af vores engagement erkender vi, at det er menneskeligt at fejle, hvorfor kvalitetssikring er en nødvendighed, hvis vi vil imødekomme så mange faldgrupper som muligt. Det er på samme måde et godt værktøj, når det kommer til en personlig, men struktureret dialog med vores samarbejdspartnere.

Vi kvalitetssikrer idag på flere niveauer, efter at vi har udvalgt de rigtige medarbejdere til opgaven ude i virksomheden:

1. Tilsynsassistent

Der vil blive tilknyttet en tilsynsassistent, som vil være den direkte ansvarlige for den daglige kontrol med den udførte service. Tilsynsassistenten har ansvaret for nødvendige instruktioner af medarbejderne, håndterer meddelelser fra kontaktbogen og sikrer desuden at rengøringsassistenterne arbejder inden for det aftalte tidsrum.

2. Inspektør

Der tilknyttes ligeledes en inspektør, som er ansvarlig for, at selskabets kvalitetsmål opnås og overholdes. Inspektøren skal blandt andet sørge for at besøge kunden minimum en gang om ugen på en dag, der aftales med virksomheden.

Derudover er inspektøren i direkte kontakt med tilsynsassistenten, for at opretholde et godt og fortroligt forhold samt at tage eventuelle misforståelser i opløbet. Inspektøren udføre desuden kvalitetskontrol én gang om måneden samt sikrer, at det er de rigtige medarbejdere til de enkelte opgaver.

Endeligt fokuserer både tilsynsassistent og inspektør på at tidsregistrering i perioder med lav bemanding eller ferieperioder bliver noteret, da vi tilbyder, at overskydende tid anvendes til ekstraarbejde uden yderligere omkostninger for virksomhedsejeren.

3. Opbakning fra ledelsen

Hos Combi Service har vi altid to inspektører på èn opgave: Den hovedansvarlige og en der kan træde til i tilfælde af pludselige forhindringer. Derudover vil ledelsen hos Combi Service besøge virksomheden med jævne mellemrum. Både for at følge op på inspektøren og for at sikre sig, at rengøringsbehovet bliver opfyldt.

Læs mere

4 gode grunde

Derfor skal vi være din nye samarbejds­partner

Vi er en rengøringsvirksomhed, som altid lytter nøje til dine ønsker og behov. Vi tror på, at en god relation til vores kunder skaber de bedste resultater, hvilket er din garanti for et godt og trygt samarbejde hele vejen igennem.

Kontakt os for et tilbud
1

Vi opnår

Dybere forståelse

Vi prioriterer indblikket i vores kunders behov. Vi skaber forståelse for opgaven, og vi opnår hver dag ny viden, der udvikler vores personale og tilgang til rengøringen.

2

Vi motiverer

Professionel rengøring

Vores personale har mange års erfaring inden for rengøring og tager alle opgaver med et stort smil - uanset om de er store eller små. Dette er med til at sikre dig et tilfredsstillende resultat.

3

Vi skaber

Synlige resultater

Vi er en rengøringsvirksomhed med flere års erfaring og stor ekspertise inden for alle typer af opgaver. Vi leverer altid et professionelt resultat og vi forsikrer et tillidsfuldt samarbejde, så du trygt kan overlade rengøringen til os.

4

Vi opretholder

Kvalitetsbevidste løsninger

Vi sørger for at levere et godt resultat, som er baseret på høj kvalitet. Alle vores rengøringsmidler er miljøvenlige og af høj kvalitet, som er din garanti for en rengøring i topklasse.

De hjælper med at indfri mål – Ib Dinesen

Mere end bare rengøring

Vores produkter er miljørigtige og vores tilgang professionel. En standard, der bør efterleves af alle rengøringsvirksomheder. Vi har valgt at investere i vores medarbejderes humør og velbefindende, da der findes et stigende behov for den ekstraordinære service. Smilende medarbejdere er et succeskriterie for vores virksomhed, hvilket har vist sig at have stor indflydelse på samarbejdet med vores kunder – mere end " rengøring".

  • Virksomhedpolitik
  • Medarbejderpolitik
  • Miljø- og arbejdsforhold

Virksomhedpolitik

Vi tilbyder alle daglige forekommende rengøringsydelser i kontorarealer, laboratorier områder der kræver GMP-kursus og lettere produktionsarealer samt butiksrengøring.

  • Vores service underskrives som en samarbejdsaftale over længere tid og leveres på løbende basis. Rengøringsydelserne defineres som: Totalrengøring.
  • Ved kontraktindgåelse udarbejdes der intervalopdelte arbejdsbeskrivelser og tilhørende tegninger for de aktuelle arealer, baseret på kundens ønsker.
  • De udarbejdede arbejdsbeskrivelser danner basis for de leverede ydelser, men følges ikke nødvendigvis slavisk.
  • Ydelserne leveres på timebasis og der arbejdes ikke med akkordaflønning af assistenterne.
  • Såfremt en rengøringsrutine er nødvendig, udføres den uanset om arbejdsbeskrivelsen indeholder denne ydelse, for den pågældende ugedag.
  • Det tilstræbes i videst muligt omfang at knytte assistenter fast til en kunde.
  • Indkøringsperioden hos nye kunder er meget gennemgående, da vi ønsker at etablere en fælles opfattelse af det ønskede daglige rengøringsniveau med kunden.
  • Målet er, at der konstant leveres en rengøringsservice af en sådan kvalitet, at kunden løbende oplever det rengjorte areal som rent.
  • Produktet kræver en tæt, løbende kontakt og opfølgning hos kunden.
  • Et højt serviceniveau er en meget vigtig del af rengøringsproduktet. Dette skabes gennem en forsat udvikling af personalet, samt en løbende uddannelse i brug af rengøringsmidler og materiel.
  • At tilføre ny viden inden for rengøringsmetoder, som kan forbedre både arbejdsmiljø og miljøet

Medarbejderpolitik

Hvis vi skal opretholde standarden for vores serviceniveau kræver det, at vores medarbejdere er drevet af et motivation og engagement.

  • Alle medarbejdere modtager ved ansættelsen en personalehåndbog med information om Combi Service A/S, herunder ansættelses- og sikkerhedsforhold.
  • Alle medarbejdere gennemgår, ved ansættelsen et kursus, hvor rengøringsmetoder og rengøringsmidler gennemgås.
  • Der afholdes løbende interne og eksterne kurser i de sidste nye værne- og hjælpemidler samt rengøringsteknikker.
  • To gange årligt uddeles der bonus, hvis servicerapporterne i en periode på 6 sammenhængende måneder, har været uden væsentlige anmærkninger eller mangler.
  • Èn gang årligt afholdes der et personalearrangement, så alle – timelønnede som funktionærer, føler at de er en del af et team og af Combi Service A/S.
  • Alle får både nytårsgave og påskeæg.

Alle medarbejdere skal:

  • Bære arbejdstøj fra Combi Service A/S, og ID-kort, hvis samarbejdspartneren ønsker det. Vi er stolte af vores virksomhed og medarbejdere, hvorfor denne tilføjelse er ønskværdig.
  • Have en ren straffeattest, som fornyes hvert år i januar.
  • Være omfattet af dansk statsborgerskab eller kunne fremvise gyldigt pas samt arbejds- og opholdstilladelse.
  • Er bekendt med husorden og gældende regler hos kunden.
  • Bestræbe sig på, at forstå, tale og skrive et acceptabelt dansk.

Miljø- og arbejdsforhold

Vi behandler miljøet og vores medarbejdere med stor omtanke. Vi ser i denne forbindelse, at den miljørigtige tilgang har en stor betydning for vores tilfredsheden blandt vores samarbejdspartnere.

  • Combi Service er godkendt med den grønne smiley fra Arbejdstilsynet, hvilket indikerer, at vi lever op til Servicenormen og de forventede miljømæssige krav.
  • Vi sætter ind på arbejdsløsheden ved at skabe plads til personale fra stort set alle grupper af ledige. Det være sig medarbejdere i flexjob, i jobtræning, etniske minoriteter etc.
  • Vi tilbyder uddannelse og løbende kurser til vores personale. Vi oplærer blandt andet i affaldssortering, og vi stræber efter at indføre kildesortering i vores samarbejdsaftaler for at sikre, at genbrug gennemføres i størst muligt omfang.
  • I samarbejde med virksomhederne, forsøger vi at sammensætte et rengøringssystem, hvor brugen af klude, mopper rengøringsmidler etc. reduceres mest muligt.
  • Vi bestræber os på, at de midler og materialer vi benytter i den daglige drift skal være ph-neutrale og nøje tilpasset den enkelte opgave.
  • Vi benytter vi os af pumpesystemer på dunke og flasker samt stationære doseringsanlæg, for at undgå overdoseringer.
  • Ønsker kunden at der anvendes EU- ellers Svanemærkede midler til den daglige rengøring, er dette en mulighed uden ekstra omkostninger for kunden

Vi vægter arbejdsmiljøet højt, og vi søger konstant udvikling og optimering på området. Vi har indført værktøjer, som i dagligdagen gør det nemmere for vores medarbejdere at søgeinstruktioner og informationer om de arbejdsmæssige forhold.

I 2016 udskiftede Combi Service desuden alle bilerne i driften til hybridbiler, for at komme et skridt nærmere den absolutte bæredygtig tilgang til miljøet.

Vores Samarbejdspartnere

Går op i rengøringen

Vi er stolte af hver eneste virksomhed vi indgår et samarbejde med. For os betyder et nyt samarbejde, at vi kommer tættere på en samlet ideologi, der hylder miljø og engageret rengøring.

Handicaporganisationernes hus

Grøndalshuset i Gentofte

Toyota

Brøndby IF

Bo Niclasen fra Handicaporganisationernes hus har flere forskellige rengøringsbehov, der skal dækkes, sådan at kriterierne for et godt indeklima og arbejdsmiljø opretholdes.

Foruden arbejdsmiljøet lægger han stor vægt på en sund og ærlig dialog. Han fremhæver desuden, at han trygt overlader ansvaret til Combi Service, der hjælper driftchefen fri for bekymringer om social dumping.

Bo Niclasen
Driftchef hos Handicaporganisationernes hus

Ekstraordinær rengøring – uden ekstra regninger

Vores telefonservice er døgnåben

Ring på +45 46 32 44 46 Skriv til os

Send os en besked

Lad os tage en snak

Modtag tilbud