★★★★★

5,0 stjerner på Google

Kontor- og Lønassistent på deltid

Vil du have vores hjælp til kontorrengøring eller anden erhvervsrengøring. Så vil du garanteret gerne kende vores erhvervsrengøring priser. 

Din sikkerhed & tryghed

Vores certifikater

Job hos os

Elsker du struktur, kan holde fokus, overholde deadlines og samtidig levere høj kvalitet?

Combi Service A/S søger en rutineret Kontor-/Lønassistent til vores administration.

Som vores nye Kontor-/Lønassistent bliver du en del af administrationen, som supporterer vores aktive driftsafdeling. Du skal varetage lønbehandlingen og alt det andet administrative arbejde, som hører til samarbejdet med såvel vores egne assistenter samt underleverandører.

Vi tilbyder et job med selvstændigt ansvar og udfordringer, der udvikler sig i takt med, at du vokser i jobbet. Du bliver en del af en arbejdsplads med en uformel omgangstone og et godt arbejdsklima. Derudover vil der for den rette person være store muligheder for både faglig og personlig udvikling.

  • Lønafregning til vores egne rengøringsassistenter
  • Udarbejdelse af ansættelseskontrakter og opsigelser
  • Indhentelse af straffeattester på medarbejderne
  • Afregne vederlag til underleverandører
  • Kontrol af moms/A-skat fra underleverandører
  • Lønrefusioner
  • Kontakt til DI i diverse personalesager
  • Diverse opdateringer i vores administrationssystem
  • Telefoniansvarlig
  • Forefaldne kontoropgaver
  • Telefon-support
  • Erfaring med lønafregning og refusioner
  • Indgående kendskab til Office-pakken
  • Er fortrolig med Navision/BC
  • Gerne kendskab til branchen
  • Håndtere mange samtidige deadlines og arbejdsopgaver
  • Grundig, systematisk og struktureret i din tilgang til arbejdsopgaver
  • Har overblik over dit arbejdsområde
  • Kan optimere arbejdsgange og rutiner
  • Alt sammen pakket god i humoristisk sans
  • Pondus til at få tingene igennem i organisationen

 

Combi Service er en uformel virksomhed med en åben og ligefrem omgangstone og en flad virksomhedsstruktur, hvor alle bidrager til udviklingen.

  • Deltidsstilling på 30 timer pr. uge
  • Et spændende og afvekslende job med både faglige og personlige udfordringer
  • En virksomhed med et arbejdsklima, der lægger vægt på arbejdsmiljø, kvalitet og sikkerhed
  • Et godt fællesskab, hvor samarbejde er et nøgleord for at vi opnår vores mål
  • Gode løn- og ansættelsesforhold inkl. pension, sundhedsforsikring og frokostordning
  • Du tilbydes en attraktiv og spændende stilling i en af branchens førende virksomheder, hvor du samarbejder med kompetente og specialiserede kolleger i et dynamisk og moderne miljø.

Samtale: indkalder løbende.

Tiltrædelse: efter aftale

Kan du genkende dig selv i denne annonce, så send os straks din ansøgning og CV. Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Direktør Gitte Meedom på tlf. 31 11 31 31. Ansøgning med bilag sendes via QuickApply-knappen “Ansøg”.


Arbejdstider & sted

Vedhæft dit CV